5-Stappenplan Voortman voor steel service centers
Voortman Steel Machinery heeft een 5-stappenplan ontwikkeld voor de doelgroep steel service centers. Veel van deze kleine en middelgrote ondernemingen hebben hun werkprocessen volgens de Rijssense producent niet efficiƫnt genoeg ingericht, waardoor ze niet het maximale uit hun klant halen.
In vijf stappen maakt Voortman duidelijk hoe ondernemers meer uit hun business kunnen halen door de workflow te optimaliseren en het aantal logistieke handelingen te verminderen.
Aan de hand van het 5-stappenplan overtuigt Voortman de steel service centers ervan dat ze meer voor hun klanten kunnen betekenen dan nu het geval is. Het stappenplan draait om toegevoegde waarde.
PotentiĆ«le klanten in de doelgroep worden erop geattendeerd dat ze meer waarde kunnen toevoegen aan hun bestaande klanten als ze zich ontwikkelen tot een one-stop-shop. Bij veel steel service centers is het productieproces nog niet ingericht op het in Ć©Ć©n keer verwerken van een order, laat staan van meerdere orders tegelijk. āOok zijn veel steel service centers kostbare tijd kwijt met inefficiĆ«nt ingerichte workflows en onnodige logistieke handelingenā, aldus Voortman Steel Machinery.
Meer rendement
In vijf stappen wordt duidelijk hoe ondernemers meer uit hun business kunnen halen door de workflow te optimaliseren en het aantal logistieke handelingen te verminderen. Resultaat: Meer inzicht in productieprocessen en meer flexibiliteit in planning en productie. Hierdoor kan sneller en flexibeler op de klantbehoefte worden ingespeeld en meer rendement uit werkprocessen worden gehaald. āDe kans is groot dat klanten terugkomen voor opdrachten waarvoor ze voorheen naar de concurrentie gingen. ContinuĆÆteit verzekerd dus.ā
Het 5-stappenplan wordt ondersteund met verhalen over klanten van Voortman en enkele videoās waarin Wijnhold Pruis, Voortman expert Nederland en BelgiĆ«, ondernemers door de vijf stappen loodst. Zowel de videoversie als de leesversie van het 5-stappenplan is online aan te vragen. Als de omstandigheden het toelaten, kunnen (potentiĆ«le) klanten in het Voortman Experience Center terecht om het resultaat van het 5-stappenplan in de praktijk te toetsen. Ook kan een live remote demo worden aangevraagd. Via een onlineverbinding met het Experience Center in Rijssen laat Voortman realtime zien tot welk eindresultaat een geoptimaliseerd productieproces kan leiden.