Bevestigingsartikelen Fabory sneller vindbaar
Fabory, leverancier van bevestigingsartikelen, heeft haar website uitgebreid met nieuwe en verbeterde functies. Zo zijn de producten en oplossingen sneller en beter toegankelijk voor de klanten.
“Onze klanten willen een partner die hen helpt hun productiviteit en winstgevendheid te verhogen”, aldus Jip ten Bosch, Marketing & eCommerce Manager bij Fabory. “Door de verbeteringen kunnen klanten gemakkelijk de gewenste producten vinden, hun budgetten bewaken en hun aankopen bijhouden.”
Specifieke functies zijn onder meer:
– Verbeterde functionaliteit voor bestellingen. Op de website is een werkbalk met handige functies toegevoegd zodat klanten probleemloos bestellingen kunnen plaatsen. Deze voorzieningen maken het mogelijk de online-orderhistorie te bekijken, orderlijsten te creëren en per klant een specifiek ordergoedkeuringsproces te hanteren voor maximale controle. Dit houdt in dat de klant instellingen voor toegestane orderhoeveelheden kan aanpassen op basis van budgetten en gebruikersrechten, zowel per inkoper als voor een bepaald tijdvak.
– Uitgebreide zoekmogelijkheden. Omdat het websiteverkeer voor 75 procent bestaat uit zoekacties naar producten, heeft Fabory de zoekfunctionaliteit gestroomlijnd. Dankzij meer dan 100 productkenmerken zijn klanten sneller in staat hun zoekopdrachten rechtstreeks vanaf de startpagina te verfijnen. Daarnaast bevat de nieuwe productdetailpagina betere afbeeldingen en meer productspecifieke informatie zodat klanten beter kunnen beslissen en weten wat zij kopen.
Voor het verbeteren van de webshopfunctionaliteit maakte Fabory gebruik van in-house eCommerce-expertise. De moedermaatschappij van Fabory, Grainger, is in 2014 door Internet Retailer uitgeroepen tot de op 12 na grootste e-retailer in de Verenigde Staten en Canada. De website van Fabory werkt op hetzelfde core platform als Grainger.com en maakt tevens gebruik van technische resources uit de Verenigde Staten.