CRM met een twist, speciaal voor de Maakindustrie!
Lime levert een CRM systeem dat is ontworpen voor de Maakindustrie & Machinery. Het bevat onder andere een machineparkoverzicht dat proactieve verkoop van reserveonderdelen en services mogelijk maakt.
Het CRM systeem van Lime is ontworpen voor de Maakindustrie & Machinery. Het bevat onder andere een machineparkoverzicht dat proactieve verkoop van reserveonderdelen en services mogelijk maakt.
Ticketing voor klachten, garantiecases, service en alles wat met jouw machines en klanten te maken heeft. Overzichtelijk en op maat te maken visueel bedrijfsmanagement, dat voor efficiënte verkoop en lonende klantrelaties zorgt!
Wat handige voordelen op een rij:
- Eenvoudig in gebruik; gebruik alleen wat je nodig hebt
- Al je klanteninformatie op 1 centrale plek
- Salesbeheer, leadopvolging en pipeline management
- Visualisatie van al je data in overzichtelijke dashboards
- Meer efficiëntie, meer structuur en dus meer omzet
- Overzicht van al je geleverde machines of goederen, direct vanuit je ERP systeem
Visueel bedrijfsmanagement
Belangrijke bedrijfsinformatie wordt gevisualiseerd op een handig dashboard en is toegankelijk voor alle medewerkers. Maak jouw belangrijkste cijfers begrijpelijk en werk proactief in plaats van reactief.
Machinepark
Bekijk welke machines/producten beschikbaar zijn en welke worden verkocht/verhuurd. Werk proactief met de verkoop van reserveonderdelen door op het juiste moment over de juiste gegevens te beschikken.
Zaken en service
Beheer gemakkelijk je garantiecases, klachten, service en andere zaken gekoppeld aan je machines en klanten. Met Lime Work Order kun je ook nog eens werkbonnen toevoegen en gebruiken.
Contractbeheer
Of het nu gaat om garantieovereenkomsten, serviceovereenkomsten of iets anders, je kunt ze eenvoudig beheren in Lime CRM – zowel op bedrijfsniveau, als voor individuele machines.
Wat zeggen klanten over Lime?
Een klant die het CRM systeem van Lime gebruikt is Holland Machinery. “We hebben hier uiteindelijk voor gekozen vanwege de relatief lage prijs, de flexibiliteit van Lime en het feit dat het een systeem is dat past bij onze branche”, zegt Sanne Weeda, eigenaar van Holland Machinery. Zijn bedrijf gebruikte Outlook en Excel om dingen in te noteren en medewerkers belden veel met elkaar om informatie uit te wisselen. De wens voor een CRM systeem ontstond om alle informatie te kunnen verzamelen en het CRM-project kreeg de volgende doelen:
- Snel elkaars werkzaamheden eenvoudig, simpel en snel kunnen overnemen
- Overzicht van alle beschikbare en geleverde machines en onderdelen
- Snel kunnen schakelen met klanten
Sanne Weeda licht toe: “We zijn een hechte club maar moeten elkaars werkzaamheden eenvoudig, simpel en snel kunnen overnemen. We moeten snel kunnen schakelen met klanten en daarom gingen we op zoek naar een klantrelatiesysteem.”
Oplossing & resultaten
Met het CRM-systeem kan Holland Machinery direct zien hoe een bepaald project ervoor staat. Daarnaast is ook inzichtelijk of de machines geleverd of nog onderweg zijn, wat de opdrachtgever nodig heeft aan materiaal en wanneer hij dit moet ontvangen. Verder kunnen ze specifieke wensen of eisen voor bepaalde klanten vastleggen in het systeem. Kortom: Holland Machinery heeft een totaal relatiebeheersysteem met hun klanten en een geheel overzicht gekregen, waardoor het efficiënter en inzichtelijk is geworden. Niet alleen voor hen maar ook voor hun klanten.
Lime CRM
Stand 160
Nog geen gratis toegangskaarten, ga dan snel naar de website van Maakindustrie Expo 2024