Fastems lanceert digitale ondersteuningsservice
MyFastems is een aanvullende service voor alle klanten van de automatiseringssystemen van Fastems en biedt meer geavanceerde digitale diensten voor klanten die gebruikmaken van Fastems’ Manufacturing Management Software (MMS) versie 6 en hoger.
De webapplicatie myFastems levert alle digitale tools die ertoe bijdragen dat de systemen bij klanten 24/7 operationeel zijn.
De digitale service is sinds januari beschikbaar voor alle huidige systemen en zal in de toekomst voorgeïnstalleerd worden voor nieuwe systemen.
Continue beschikbaarheid
De webapplicatie levert alle digitale tools die ervoor zorgen dat de systemen bij klanten 24/7 operationeel zijn voor continue beschikbaarheid en productiviteit. De digitale service kan ook worden gecombineerd met andere services zoals 8760-ondersteuning, preventief onderhoud en softwareonderhoudsovereenkomsten voor geoptimaliseerde oplossingen gedurende de gehele levenscyclus.
Servicegeschiedenis
MyFastems brengt transparantie in de servicegeschiedenis en het gebruik van reserveonderdelen van Fastems-systemen en bevat een uitgebreid systeemoverzicht voor aangesloten systemen, evenals op alarm gebaseerde herstelinstructies en tickets voor ondersteuningsaanvragen. Het systeemoverzicht biedt een bijgewerkte status van alle aangesloten Fastems-systemen, waardoor het voor gebruikers gemakkelijk is om op de hoogte te blijven van productieactiviteiten en eventuele problemen tijdig op te lossen. Ondersteuning is slechts één klik verwijderd. Met alle benodigde systeeminformatie direct beschikbaar, kan de technische ondersteuning van Fastems de situatie op locatie beter en sneller begrijpen, waardoor kritieke downtime wordt verminderd. Gebruikers zijn ervan verzekerd dat hun systemen zo snel mogelijk operationeel zijn.
Prestatie-indicatoren
Voor aangesloten systemen biedt myFastems meer geavanceerde digitale diensten. Deze omvatten toegang tot alarmgeschiedenis, belangrijke prestatie-indicatoren zoals bezettingsgraad, tools voor geavanceerde probleemoplossing en analyses via de weergave Incidenten. Bij alarmen worden specifieke herstelinstructies geboden, waardoor gebruikers kunnen proberen problemen op te lossen voordat ze contact opnemen met Fastems-ondersteuning voor meer flexibiliteit. KPI-analyses helpen bij het bewaken van de efficiëntie van het systeem, waardoor gebruikers verbetermogelijkheden kunnen identificeren op basis van gemeten gegevens. myFastems-gebruikers hebben nu zicht op zowel het verleden als de toekomst van hun systemen.
myFastems-diensten zijn voortdurend in ontwikkeling op basis van de feedback en behoeften van klanten. Er zullen regelmatig nieuwe functies worden gelanceerd, beschikbaar voor bestaande klanten zodra ze klaar zijn.
Virtuele webinars
Fastems organiseert virtuele webinars om myFastems te demonstreren aan diegenen die meer willen weten over hoe ze hun systemen efficiënter kunnen beheren. Het online event vindt plaats van 21-23 februari, op drie verschillende tijdstippen. Inschrijven kan via de Fastems-website.
Registreer hier.