Hoofdrol voor verspanende gereedschappen in tv-show Ceratizit
De Ceratizit Group heeft een nieuw presentatieformat ontwikkeld met een combinatie van informatie, amusement en interactie. ‘It’s Tool Time’ is een tv-show die klanten digitaal op de hoogte houdt van het laatste nieuws uit de wereld van verspanende gereedschappen. De eerste uitzending is op 26 november. Aanmelden hiervoor kan vanaf nu.
“In een tijd waarin beurzen worden geannuleerd en direct contact een serieuze uitdaging is, zijn innovatieve oplossingen nodig om ons toch in contact te kunnen brengen met klanten”, verklaart Tinus Zuetenhorst, directeur van Ceratizit Nederland & België, het nieuwe initiatief. Met deze tv-show kunnen we de klant op een leuke, interactieve manier digitaal informeren over trends en nieuwe gereedschapsontwikkelingen van Ceratizit. De verwachting is dat we dit initiatief de komende jaren verder zullen uitbreiden.”
It’s Tool Time wordt een show van 75 minuten en richt zich op informeren en entertainen. De hoofdrolspelers zullen de verspanende gereedschappen zijn, maar kijkers krijgen daarnaast ook een kijkje achter de schermen van de gereedschapsfabrikant. Zo wordt een live verbinding gelegd met Parijs waar het nieuwe Innovation Center wordt geopend. Hier worden straks de High Dynamic Turning (HDT) technologie en het FreeTurn gereedschap doorontwikkeld.
Directe verbinding met bewerkingsmachine
Zuetenhorst: “Uiteraard maken we van het moment gebruik om wat spanen te laten vliegen. Tijdens de uitzending krijgen kijkers exclusieve inzichten in de bewerkingsmachine die op dat moment een complex product produceert met behulp van het HDT bewerkingsproces.”
Naast HDT en Freeturn, zal It’s Tool Time ook tijd besteden aan andere onderwerpen. Zo zullen bijvoorbeeld experts aanwezig zijn om uit te leggen welke methoden kunnen worden gebruikt om productieprocessen efficiënter te maken.
Meer diepgaande inzichten
Omdat een uitzending van 75 minuten niet voldoende is om onderwerpen als FreeTurn en andere productinnovaties tot in detail te bespreken, worden na de It’s Tool Time uitzending ook twee ‘insight’ programma’s van ieder 45 minuten uitgezonden. Ook hier wordt het delen van diepgaande informatie gecombineerd met een vermakelijke tv-showpresentatie.
Aanmelden voor de eerste Ceratizit – It’s Tool Time op 26 november kan hier.