LVD lanceert nieuw serviceportaal
LVD lanceert het nieuwe service- en supportportaal Online Support Ticketing System (OSTS) voor haar klanten wereldwijd.
Het Online Support Ticketing System (OSTS) biedt klanten van LVD 24/7 toegang om tickets aan te maken voor servicegerelateerde onderwerpen.
OSTS biedt klanten 24/7 toegang om tickets aan te maken voor servicegerelateerde onderwerpen: een service-interventie aanvragen, informeren naar reserveonderdelen, preventief onderhoud inplannen, zich aanmelden voor een training of gewoon een vraag stellen.
Sneller en efficiƫnter reageren
Dankzij het portaal zal LVD voortaan sneller en efficiƫnter reageren op vragen van klanten. Klanten moeten zich registreren via OSTS om beveiligde logingegevens voor het portaal te ontvangen. De service is gratis. Met OSTS is het mogelijk om gemakkelijk en op elk moment een ticket in te dienen. Dit gaat vervolgens onmiddellijk door naar het bevoegde lokale serviceteam, dat dan actie onderneemt. De status van het ticket wordt in real-time weergegeven. Het portaal geeft ook de communicatiehistorie van alle LVD-machines van een klant weer.
Bellen of mailen blijft mogelijk
OSTS biedt klanten een snelle en handige manier om het customer serviceteam van LVD te contacteren. Het systeem laat de Belgische producent van plaatbewerkingsapparatuur op zijn beurt toe om de aanvragen van klanten te centraliseren en beter te beheren, samen te werken met andere supportteams en een betere service te bieden.
OSTS vervangt geen telefonische hotline of e-mailondersteuning. Klanten kunnen customer service nog steeds bellen of e-mailen, maar worden aangemoedigd om zich te registreren voor OSTS, zodat ze sneller een antwoord krijgen.