Mewa lanceert nieuw merk persoonlijke beschermingsmiddelen
Mewa Textil-Management brengt haar producten voor werkveiligheid voortaan op de markt onder de naam ‘World Wide Work by Mewa’. Met tal van internationale merken in veiligheidsschoenen, -handschoenen en meer, wil de onderneming het beroepsleven op maat toeleveren en elke behoefte in industrie en handwerk voorzien van het juiste en het beste.
“Met ‘World Wide Work by Mewa’ bieden we een selectie die, in hoeveelheid en variatie, geen wens onbeantwoord laat. Onze klanten vinden in de catalogus, overzichtelijk en compact, de beste merkartikelen op de wereldwijde markt”, verklaart Margharet Feldgiebel, verantwoordelijke werkveiligheid bij Mewa. Om de diversiteit van het beroepsleven optimaal af te dekken, is het aanbod opnieuw uitgebreid.
Breed productaanbod uit één hand
Voor het aanbod van persoonlijke beschermingsmiddelen onder het nieuwe merk valt Mewa terug op een internationaal netwerk van meer dan 250 merkproducten. Feldgiebel vat de voordelen samen: “Meer dan 60.000 klanten in 15 Europese landen waarderen ons moderne productassortiment en ons onafhankelijk advies. Mocht een bepaald artikel toch niet beschikbaar zijn, kunnen we altijd alternatieven aanbieden.”
Met het merk World Wide Work by Mewa wil de onderneming tegelijkertijd de koopactiviteit sterker differentiëren van haar textieldienstverlening. “De naam Mewa is nauw verbonden met ons textielmanagement voor herbruikbare poetsdoeken en werkkleding”, legt Salma Megdiche, operationeel directeur bij Mewa Textiel-Service, deze stap toe. “Met dit nieuwe merk bieden we onze klanten vanaf nu aanvullend een duidelijk gedefinieerd merk voor de aankoop van persoonlijke beschermingsmiddelen.”
Op 1 september verschijnt de eerste merkencatalogus voor werkveiligheid in de frisse look van World Wide Work by MEWA.