Nieuw fris logo bij start inschrijving Euroblech 2014
De eerstvolgende Euroblech, de belangrijkste internationale vakbeurs op het gebied van plaatbewerking, vindt plaats van 21 tot en met 25 oktober 2014 in Hannover. Organisator Mack Brooks Exhibitions is al gestart met de marketingcampagne voor het evenement en heeft hiervoor een nieuw, fris logo ontworpen.
Het logo is goed herkenbaar, nauwkeurig gesneden en heeft uiteraard een verschijningsvorm in plaatmateriaal. “Meer dan 30 jaar hebben we het ‘Blech’ en later het ‘Euroblech’ logo, geschreven in een stijl van gebogen plaatmateriaal gebruikt”, zegt organisator Nicola Hamann namens Mack Brooks. “Ondertussen heeft de plaatbewerkingsindustrie zich ontwikkeld tot een hightech industriële sector voor hoogwaardige techniek, die opereert op een mondiale schaal. Als leidende vakbeurs voor deze industrie heeft de Euroblech voortdurend de technologische ontwikkelingen weerspiegeld; en nu vonden we dat het tijd is om ook het logo aan te passen aan een nieuw tijdperk in plaatwerktechniek. Om er voor te zorgen dat iedereen het merk blijft herkennen, hebben we de onderscheidende paarse kleur van de Euroblech gehandhaafd.”
De inschrijving voor de 2014-editie (de 23e Euroblech alweer) is inmiddels van start gegaan. Hiervoor is een exposantenbrochure in vijf talen beschikbaar. Deze bevat alle informatie over het reserveren van standruimte. Deze brochure kan worden besteld via de nieuw ontworpen website www.euroblech.com of rechtstreeks bij Mack Brooks Exhibitions.
Euroblech 2014 zal weer worden gehouden in de hallen 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 27 van het beurscomplex in Hannover. Het expositieprogramma omvat de complete plaatwerkketen.