Nieuw MEWA-klantenportaal met veel functionaliteiten

MEWA lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa-service.nl kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen.

Het nieuwe klantenportaal ‘my.mewa-service.nl’ brengt praktische service en maximale transparantie.

Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten.

Aanvulling op persoonlijke service

Het nieuwe portaal is voor iedereen die met MEWA samenwerkt een handige aanvulling op de persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten- van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers – zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen. “Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden.

Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen – dit alles kan via my.mewa-service.nl met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie”, zegt Antoine Menheere, administratief directeur bij MEWA Nederland.

Serviceverzoeken

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.

Het uitgebreide full-service-portaal werd recentelijk in Nederland gelanceerd. “Daarmee leggen we de basis voor verdere verbeteringen en nog meer klantvriendelijkheid”, zegt Antoine Menheere. “MEWA heeft altijd al ingezet op innovatie. Met de digitalisering en ons voortdurend onderzoek houden we de vinger aan de pols en blijven we gewapend voor de toekomst.”

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Toeleveren

Reparatie verslaat recycling: duurzaamheid in werkkleding

11-12 Een complete dienstverlening voor werkkleding en beschermende kleding voldoet in veel opzichten al aan…

Toeleveren

Mewa focust op duurzaamheid

25-11 Het bedrijfstextiel wordt regelmatig opgehaald en schoon gewassen teruggebracht. Zo kan men besparen op…

Toeleveren

Mewa legt accent op duurzaamheid bij innovaties voor werkveiligheid

09-10 Bij de samenstelling van het aanbod werd vooral het aspect duurzaamheid gehanteerd als selectiecriterium.…

Personeel en Opleiding

Van stadion naar fabrieksvloer: de invloed van sportkleding op werk-kleding

26-08 Wat we op onze huid dragen tijdens trainingen en wedstrijden is al decennia onderhevig…

Toeleveren

Textieldienstverlener Mewa focust op duurzame processen

17-06 Het herbruikbare concept van textieldienstverlener Mewa sluit perfect aan bij deze megatrend: Mewa biedt…

Toeleveren

Moderne PBM’s: meer veiligheid, comfort en draagplezier

13-05 Persoonlijke beschermingsmiddelen worden niet altijd consequent gebruikt. De redenen? Tijdsdruk, gemakzucht, onvoldoende risicobesef, ……

Personeel en Opleiding

Mewa investeert in AI-gebaseerde lichaamsmeting

03-04 Door dit belang in Esenca verwerft Mewa een langetermijn-partner op het gebied van digitale…

Personeel en Opleiding

Gerecycled materiaal is basis van Mewa Peak werkkleding

31-03 Achter het zorgvuldige ontwerp van de modellen, de preciesheid van snitten, de verscheidenheid aan…

Metaalnieuws inBeeld

30/10/2024

VIDEO: dit was Euroblech 2024

24/10/2024

Q-Fin wint EuroBLECH Award in categorie oppervlaktetechnologie

28/10/2024

WiCAM introduceert nieuwe buigmodule op historische plek

28/10/2024

Nieuwe lasersnijmachine LVD in drie modulaire designs