Nieuwe merkstrategie voor Seco begin van spannende reis
Seco heeft een drastisch vernieuwde visuele identiteit en een merkstrategie voor de lange termijn gelanceerd.
Het nieuwe logo is een evolutie van het oude, gebouwd op de iconische kleuren, aangezien helder en positief een groot deel van Seco uitmaakt.
De wereldwijd actieve leverancier van oplossingen voor metaalbewerking, beschrijft dit als de eerste in een reeks grote stappen, omdat het bedrijf zichzelf positioneert als een toonaangevende mondiale naam voor industriƫle innovatie, efficiƫntie en duurzaamheid.
Nieuwe logo is evolutie van het oude
Het nieuwe merk ging onlangs live, gevolgd door een reeks lanceringsactiviteiten zoals evenementen, campagnes, productlanceringen en aankondigingen over nieuwe diensten. Er zat veel erfgoed in het oude logo, en dit is misschien wat mensen als eerste opmerken bij de nieuwe branding. Het nieuwe logo is een evolutie van het oude, gebouwd op de iconische kleuren, aangezien helder en positief een groot deel van Seco uitmaakt.
Schoon en eigentijds
āOmdat zoveel van ons werk op het scherpst van de snede gebeurt, wilden we dat ons nieuwe merk er ook geavanceerd uit zou zien; schoon, eigentijds en klaar voor de toekomst. We zijn allemaal erg enthousiast om dit met de wereld te delen, en kunnen niet wachten om te horen wat mensen ervan denken. Er komt nog veel meerā, zegt Bettina Palmen, Brand Manager bij Seco.
Begin van spannende reis
āHet nieuwe visuele ontwerp is nog maar het begin van onze spannende reis. Tegelijkertijd groeit ons productaanbod met nieuwe diensten en digitale oplossingen, die voldoen aan nieuwe uitdagende klantbehoeften. Ik ben erg enthousiast om dit deel van ons bedrijf te zien groeien, omdat het perfect onze toewijding aan de toekomst laat zien. We zetten als bedrijf enorme stappen en vandaag zijn we blij om Ć©Ć©n daarvan te delen: onze nieuwe merknaamā, zegt Stefan Steenstrup, president van Seco.