Okuma heeft iets te vieren. Het bedrijf bestaat 125 jaar en heeft talloze memorabele...
Machinefabriek MFH in Doetinchem ziet de vraag naar grotere onderdelen al enkele jaren toenemen....
05-04 In de afgelopen maanden is het al vaak in het nieuws geweest: de levertijd...
05-04 Matec heeft een nieuw portaalconcept ontwikkeld dat is gericht op het bereiken van een...
05-04 Trailerfabrikant D-TEC laste zijn trailerchassis tot eind 2022 met vier robots, maar dit leverde voortdurend...
05-04 Al sinds eMTec Metaaltechniek in Numansdorp ruim zeven jaar geleden de deuren opende, investeert...
05-04 De industriële productie evolueert naar kleine series en op maat gemaakte producten. Deze ontwikkeling...
05-04 FenS, gevestigd in het Zeeuwse Goes, is al meer dan tien jaar geautoriseerd distributeur...
04-04 RoboJob zet de deuren weer open. Niet voor klanten of partners deze keer, maar...
04-04 Van 19 t/m 21 april worden de Brabanthallen omgetoverd tot een slimme fabriek. De...
03-04 Metalnet breidt momenteel de productieruimte op Dragonder 29-31 in Valkenswaard uit. Door deze uitbreiding...
Hoffmann Group organiseert op dinsdag 20 mei een Orange Day in haar Experience Center...
Kroon-Oil, producent van smeermiddelen voor de automotive en industriële sector, is een officieel partnerschap...
Hoe zit het met slimme marketing
in de maakindustrie?
We vroegen het aan maakbedrijven en dit was de eerste reactie:
“Ik vind het interessant, maar ik weet niet hoe te beginnen.”
Herkenbaar? Dan ben je niet de enige. Veel bedrijven willen wel iets met data en AI, maar die eerste stap blijft lastig.
Daarom doen wij, samen met Maaketing, onderzoek naar marketing in de maakindustrie.
Doe je mee?