Pferd gaat verder als Pferd Tools
Pferd, leverancier van gereedschapsoplossingen voor oppervlaktebewerking en het doorslijpen en verspanen van materialen, heeft een nieuwe merkidentiteit aangenomen. Deze brengt onder meer de uitbreiding van de bedrijfsnaam tot Pferd Tools met zich mee.
De naam Pferd is en blijft de kern het merk. Door de toevoeging Tools spreekt het aanbod van de onderneming voortaan voor zich: oplossingen rondom gereedschappen en machines.
De naam Pferd is en blijft de kern het merk. Door de toevoeging Tools spreekt het aanbod van de onderneming voortaan voor zich: oplossingen rondom gereedschappen en machines. Het is bovendien een internationale merknaam. Moderne, dynamische designelementen zullen de identiteit van het merk als innovatieve, competente en betrouwbare partner van industrie en handel voortaan nog sterker accentueren.
De kern van het merk
De toekomst begint met een duidelijke boodschap: Innovative by Tradition. Deze kernspreuk geeft exact aan wat Pferd Tools uniek maakt – de combinatie van meer dan 225 jaar ervaring en voortdurende innovaties. De spreuk combineert de jarenlange traditie van de onderneming met haar dynamische en toekomstgerichte innovatiekracht.
Internationaal, online en offline
Als pionier op het gebied van innovatieve gereedschapsoplossingen zet Pferd Tools de voordelen van de digitale transformatie in ten gunste van haar klanten. Met een duidelijke positionering en een moderne, frisse uitstraling stelt Pferd Tools het merk optimaal op voor de toekomst – zowel nationaal als internationaal, alsmede online en offline. “Met de levendige, opvallende en onmiskenbare merkidentiteit scherpen we de opstelling van Pferd Tools als innovatief premiummerk verder aan en geven we het sterke signaal af dat we klaar zijn voor de toekomst en ons succesverhaal verder zullen blijven schrijven”, benadrukt Jörn Bielenberg, CEO van August Rüggeberg. Het nieuwe corporate design zal de komende maanden geleidelijk worden uitgerold via de digitale en analoge touchpoints.