SLM Solutions verruilt beursdeelname voor digitale communicatie
Na een succesvol jaar van digitale communicatie heeft SLM Solutions besloten dat het dit jaar niet aanwezig zal zijn op Formnext.
CEO Sam O’Leary: “Na het succesvolle jaar van digitale communicatie hebben we besloten om afstand te doen van de Fomrnext en de digitale strategie voort te zetten”
Het bedrijf gaat zich volledig richten op het digitaal vrijgeven van nieuws en informatie. Daarnaast zal het meer investeren in klantervaring, infrastructuur en in incentives voor het team. En om de volgende generatie 3D-print experts te stimuleren, zal het geld verdelen over onderwijsprogramma’s om de volgende generatie te ondersteunen.
CEO Sam O’Leary: “Ondanks de beperkingen in verband met de pandemie, hebben we een van onze beste jaren tot nu toe gehad. Dit is gedeeltelijk te wijten aan onze digitale communicatie inspanningen.” SLM Solutions kende het afgelopen jaar succes met de lanceringen van de NXG XII 600 en Free Float en heeft nog meer klanten in de ruimtevaart-, automobiel- en medische industrie aan zich weten te binden.
“Onze beslissing om Formnext niet bij te wonen, gaat niet over geld besparen en zeker ook niet over het hebben van geen geld: het gaat erom vast te houden aan ons digitale pad en ons nog meer te concentreren op onze drie belangrijkste groepen: onze klanten, ons team en de wereldwijde Additive Manufacturing gemeenschap.” Om deze verklaring te ondersteunen, zal SLM Solutions de ervaringen van zowel klanten als het team upgraden met verbeterde infrastructuur, diensten en incentives.
Daarnaast gaat het bedrijf veelbelovende studenten met een passie voor techniek een betere financiële kans bieden. Exacte details zullen in de komende weken, uiteraard digitaal, worden vrijgegeven. “Het is essentieel voor ons om te investeren in de toekomst. Dit jaar zullen we een paar van de volgende generatie AM-experts financieel ondersteunen. Hiermee willen we hen en, op hun beurt, de wereld, een betere toekomst geven.”