Zakendoen in Duitsland: Hoe doe je dat?
Hoewel de Duitse economie het moeilijk heeft, blijven de kansen voor Nederlandse ondernemers in de maakindustrie onverminderd groot in Duitsland. Maar dan moet je wel continu investeren in het aanknopen van goede zakelijke relaties met onze oosterburen. De vraag is: hoe doe je dat?
Koninklijke Metaalunie organiseert in samenwerking met haar Duitse partner Niederlanden Nachrichten een inspiratiebijeenkomst.
Koninklijke Metaalunie organiseert in samenwerking met haar Duitse partner Niederlanden Nachrichten een inspiratiebijeenkomst waar samen met enkele Metaalunieleden met ervaring in Duitsland de diepte wordt ingegaan op een aantal belangrijke thema’s. Dat gebeurt op 29 februari bij Van Wamel in Beneden-Leeuwen, een wereldwijde speler op het gebied van maai- en sorteermachines voor de fruitteelt, wijnbouw, akkerbouw, veeteelt en groenbeheer en een belangrijke exporteur naar Duitsland.
Tijdens de rondleiding wordt ingegaan op het belang van nieuwe technologieën zoals Artificial Intelligence en Computervision. Gastsprekers duiken daarna de diepte in. Voor een goed beeld van de Duitse economie vertelt macro-strategist Erik-Jan van Harm van de Rabobank waar je als ondernemer op moet letten. René de Beer van De Beer Group uit Veenendaal (die jaarlijks een omzet van 25 miljoen euro in Duitsland draait) vertelt over de nieuwe verkoopstrategieën en verkoopkanalen en online marketing expert Maike Speksnijder-Moser weet hoe grensoverschrijdende online marketing in Duitsland werkt. Opgave via de website van de Metaalunie.